fbpx

CSP Customer Services Polska: “Lunching został przyjęty z wielkim entuzjazmem”

Autor artykułu:
benefit firmowy
Spis treści:

Patrycja Świtała-Owieśniak ma blisko 12-letnie doświadczenie w obszarze Human Resources. Jako HR Manager odpowiada za politykę i strategię personalną firmy CSP Customer Services Polska. W rozmowie z nami opowiada o tym, że Lunching okazał się idealną niespodzianką dla pracowników, wprowadzoną z okazji jubileuszu 15-lecia istnienia CSP na szczecińskim rynku pracy.


Współpracując z Państwem dostrzegamy, jak wielki nacisk kładą Państwo na Wellbeing Pracowników. Jakie benefity pracownicze są dla Państwa kluczowe? Czym kierują się Państwo wybierając benefity?

Wybierając benefity dla naszych pracowników, staramy się przede wszystkim wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Chcieliśmy zaoferować coś więcej niż klasyczny pakiet benefitów, tj. prywatną opiekę medyczną, możliwość ubezpieczenia grupowego, czy karnet sportowy. Idealnym rozwiązaniem okazał się benefit żywieniowy. Nasi Pracownicy bardzo szybko docenili ten element naszej oferty benefitowej.

Czy jedzenie wpływa na nastrój pracowników, ich produktywność czy lepszą organizację dnia pracy?

Dobre jedzenie bez wątpienia wpływa na pozytywny nastrój. Myślę, że sama mogłabym być tutaj idealnym przykładem osoby, która po zjedzeniu czegoś pysznego ma więcej energii do działania. Cieszymy się, ze Lunching dba o jakość usług, podejmując współpracę z restauracjami oferującymi zdrowe jedzenie dobrej jakości.

Czy współpraca z Lunching wymaga od działu HR dużego nakładu pracy? Czy obsługa naszego benefitu jest dla Państwa dużym obciążeniem administracyjnym? 

Współpraca z Lunching jest bardzo wygodna. Platforma do zarządzania benefitem jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Pracownicy mają możliwość bezpośredniego kontaktu z Lunching np. w przypadku zgłoszenia reklamacji czy zadania pytania dotyczącego funkcjonowania platformy. 

Wiele mówi się o nowej erze benefitów pracowniczych. Czy również u Państwa coś się w tym obszarze zmieniło?

Z naszej perspektywy ważne jest to, by oferowane przez nas benefity były dostępne zarówno dla pracowników pracujących w naszym biurze w Szczecinie, jak również dla pracowników zdalnych, pracujących w mniejszych, bądź większych miastach na terenie całej Polski. 

Lunching jest nowatorskim narzędziem dla firm, jeśli chodzi o organizację żywienia. Jak został odebrany przez pracowników?

Lunching został przyjęty z wielkim entuzjazmem. Okazją do wprowadzenia nowego benefitu był jubileusz 15-lecia CSP, który świętowaliśmy w tym roku w marcu. Lunching był jedną z piętnastu niespodzianek, które przygotowaliśmy dla naszych pracowników. 

A czy Pani udaje się zjeść ciepły posiłek każdego dnia? 🙂

Oczywiście! Nie wyobrażam sobie dnia bez ciepłego posiłku! Co prawda, nie zawsze udaje mi się zjeść lunch w trakcie godzin pracy, jednak od kiedy korzystam z Lunching i w ofercie są dostępne restauracje oferujące kuchnię wegetariańską, motywacja do zamówienia zdrowego posiłku jest zdecydowanie większa.

Dziękuję Pani Patrycjo.

Rozmawiała Danuta Pawlik, współzałożycielka Lunching.pl.

Zapisz się do Newslettera

Webinary   ||   Raporty  ||   Wpisy i porady  ||   Ebooki  ||   Newsy branżowe

Przeczytaj również: