1. Bez angażowania Waszych pracowników

Na początku współpracy definiujemy budżet, dzienny i miesięczny limit dla każdego gościa. W kolejnych etapach nie musicie angażować Waszego zespołu, ponieważ:

  • Nie szukacie dostawców i nie zamawiacie posiłków. Użytkownicy robią to sami na swoich urządzeniach mobilnych. Lunching zbiera i przekazuje restauracji zamówienia. Jeśli zmienia się liczba uchodźców w miejscu ich pobytu, automatycznie zmienia się liczba zamówionych obiadów.
  • Nie nadzorujecie odbiorów. Posiłki są opisane kodem użytkownika,  więc każdy odbiera swoje jedzenie osobiście. 
  • Nie kontaktujecie się z restauracją. Lunching podpisuje umowę, negocjuje ceny, przekazuje reklamacje i rozlicza się z restauracją. Od nas otrzymujecie raport zamówień oraz fakturę za zamówione posiłki.

2. Niskie ceny

Lunching wynegocjuje dla Was ceny posiłków z restauracjami tak, aby mieściły się w określonych przez Was ramach. Postaramy się, aby restauracje przygotowały oferty specjalne i brały pod uwagę charytatywny cel Waszych działań. Do cen nie będzie doliczona żadna prowizja. 

3. Dania dla dzieci i/lub całych rodzin

Lunching specjalizuje się w posiłkach dostarczanych do miejsc pracy. Na potrzeby obsługi rodzin uchodźców, dostosujemy menu tak, aby znalazły się w nich również potrawy lubiane przez dzieci oraz mniejsze porcje. 

4. Obsługa w języku ukraińskim

Stronę internetową i aplikację Lunching można otworzyć w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i ukraińskiej. Nie będzie zatem problemu z barierą językową. 

5. Bez opłat za usługę

Lunching nie pobierze prowizji za swoje usługi. Zamówienia, logistyka dostaw, ewentualne reklamacje –  wszystko obsłużymy za darmo.

6. Bez opłat za dostawy

Tradycyjnie użytkownicy Lunching nie zapłacą za dostawę. Nie będą mieli też minimalnej wartości zamówienia.

7. W całym kraju

Centrum uchodźców, któremu pomagacie, może znajdować się w dowolnym miejscu w Polsce. Lunching ma możliwość organizacji posiłków w każdej lokalizacji. 

8. 100-proc. wykorzystanie Waszych środków

Jeśli fundujecie jedzenie za pośrednictwem Lunching, 100 procent Waszych funduszy zostanie wykorzystane na pomoc uchodźcom z Ukrainy. Ważne jest też to, że żadna porcja, którą kupicie, nie będzie zmarnowana. Osoby, którym udostępnicie platformę Lunching, zamówią obiad tylko wtedy, kiedy będzie taka potrzeba. 

9. Granice cenowe i lokalizacyjne

Możemy ustawić dla każdej osoby limit do jednego posiłku dziennie do określonej przez Was kwoty. Nie ma ryzyka, że beneficjent będzie zamawiał posiłki również po opuszczeniu miejsca pobytu dla uchodźców. Posiłki będzie można zamawiać wyłącznie do lokalizacji (jednej lub kilku), które ustalimy i które będą się już wyświetlały na koncie użytkowników.

Jeśli szukacie pomysłów na to, jak wesprzeć rodziny z Ukrainy w tym bardzo trudnym dla nich czasie, skontaktujcie się z nami. Ciepły posiłek każdego dnia to nieoceniona pomoc.