Wielu pracodawców szuka obecnie odpowiedzi na pytanie, jak skutecznie minimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii w biurze lub zakładzie produkcyjnym. Epidemia rozwija się dynamicznie i wiemy już, że nie jest to etap przejściowy, a stan, w którym przyjdzie nam znacznie dłużej funkcjonować. Zaopatrzenie w środki dezynfekujące, maseczki, bariery ochronne oraz wdrożenie bezpiecznych i zgodnych z wytycznymi rozwiązań z pewnością zmniejszają ryzyko. Co zatem jeszcze możesz zrobić?
Możesz zapewnić pracownikom bezpieczny obiad
Udostępniając w pracy Lunching, platformę do zamawiania posiłków z dofinansowaniem dla pracowników, eliminujesz wiele zagrożeń. Twoi pracownicy mogą w prosty sposób zamówić swój obiad do biura, fabryki, domu za pomocą konta na stronie internetowej lub w aplikacji. Ich posiłek przywiezie nasz kurier i zostawi w umówionym miejscu. Będą o tym wiedzieli, bo ich poinformujemy. Nie muszą już stać w kolejce, płacić, spotykać się z kurierem, wychodzić z budynku, krótko mówiąc nie muszą już ryzykować, aby spełnić swoją podstawową potrzebę jaką jest zjedzenie pełnowartościowego, ciepłego posiłku w pracy każdego dnia.
Jak zabezpieczamy jedzenie i dostawy?
Możesz być pewna/pewien, że zarówno przygotowanie posiłków w restauracjach oraz dostawy są wykonywane są przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności. Od naszych restauracji i kurierów wymagamy między innymi:
Badanie temperatury
- Zwiększenia częstotliwości zmiany rękawiczek jednorazowych
- Dezynfekcji stanowiska pracy oraz przyborów kuchennych kilka razy w ciągu dnia
- Dezynfekcji aut po dostawie
- Dezynfekcji pojemników termoizolacyjnych
- Dezynfekcji rąk przed założeniem rękawiczek i samych rękawiczek
- Zakładania maseczek.
Aby pokazać, jak skuteczny w minimalizowaniu ryzyka jest Lunching, przeanalizowaliśmy najpopularniejsze formy organizacji posiłków pod kątem bezpieczeństwa pracowników w trakcie epidemii.
Czy Lunching oznacza dodatkowe obowiązki dla Twojej firmy?
Wiemy, jak wiele pracy przybyło w działach administracyjnych, HR-ach, obsłudze benefitów pracowniczych. Rozmawiamy z naszymi Klientami i widzimy, co się dzieje. Dlatego ograniczyliśmy obowiązki związane z wdrożeniem Lunchingu praktycznie do ustalenia pierwszego Menu dla pracowników i podpisania umowy. Całą resztę zostawiasz nam. Mamy tu na myśli:
- Weryfikację procedur bezpieczeństwa w wybranych restauracjach
- Szkolenie i kurierów na czas dostaw w trakcie pandemii
- Zmiany w Menu na potrzeby pracowników
- Obsługę ew. reklamacji
- Rozliczenie z pracownikami – jeśli zamawiają jedzenie w cenie przewyższającej dofinansowanie
- Obsługę klienta – Twoi pracownicy mogą się z nami skontaktować. Wszystkie ich uwagi i prośby są rozpatrywane niezwłocznie
A co jeśli Twoja firma pracuje w trybie hybrydowym?
Jeśli część Twojego zespołu pracuje z domu mamy mamy dla Ciebie dobre rozwiązanie również w tym przypadku. Możesz zapewnić swoim pracownikom możliwość dostawy obiadów bez kosztów za dowóz zarówno do firmy jak i do domu. Jak to działa w przypadku pracy hybrydowej dowiesz się tutaj – Teraz lunch również w pracy hybrydowej